Gyakran Ismételt Kérdések

TeamSpeak 3 szerverrel kapcsolatos kérdések

K: Szeretnék a szerveremről statisztikát a weboldalamra, hogyan készíthetek?
V: Több weboldal is biztosít ilyen lehetőséget, párat felsorolunk amelyek támogatottak: 

http://ts3index.com/
http://www.tsviewer.com/

K: Nem tud csatlakozni egy ismerősöm? Miért lehet?
V1: Mindenképpen az adminisztrációs felületen is olvasható csatlakozási címet kell használni, IP cím alapján nem fog működni a kapcsolódás!
V2: Lehetséges, hogy külföldről próbál csatlakozni, de az IP tartománya szűrésre került. Ebben az esetben próbálkozzon meg később.

K: ServerQuery jogot szeretnék kérni, hol tehetem meg?
V: Az adminisztrációs felületen belépve a view.png szervered tulajdonságaira kattintva, a Token készítés résznél válaszd ki a Server Query / Adminisztátori jog lehetőséget, és a létrehozást követően a kapott Token-t használd fel a kliensedben. Csak akkor kérj ilyen jogot, ha tisztában vagy a használatával. A félrekonfigurált szerverek esetén használd az újratelepítés lehetőséget.

Rádiószerverrel kapcsolatos kérdések

K: Hogyan tudok felcsatlakozni a szerveremre?
V: Legegyszerűbb módja egy egyszerű kliens a Winamp, amelyhez letölthető a DSP plugin ingyenesen. Feltelepítve azt, a szerver IP címét és a neked kiosztott portot/jelszót beírva, megkedzheted a sugárzást.

K: Rendeltem AutoDJ-t, nem indul el, mit tehetek?
V: Valószínűleg kevés zeneszámot töltöttél fel, min. 3 szükséges, ezen felül ellenőrizd, hogy ne legyenek lehetőleg ékezetek vagy speciális karakterek az MP3 fájlokban, ill. lehet, hogy sérült a fájl amit feltöltöttél, vagy rosszul lett konvertálva.

K: Szaggat a rádióm, miért?
V: Rakd kisebb kbs/-ra a sugárzást, valószínűleg nem bírja az interneted, ill. győződj meg róla, hogy ne fusson a háttérben letöltés, ha így sem áll helyre, keresd Ügyfélszolgálatunkat.

K: Szeretném kipróbálni az IceCast-et, lehet váltani?
V: Igen, ha nem megfelelő számodra a Shoutcast, akkor átválthatjuk IceCast-re ill. AutoDJ esetén Ices-re a szolgáltatást.

K: Tudnátok adni online lejátszót, amelyet beágyazhatok weboldalamba?
V: Igen, ezt javasoljuk: http://www.wavestreaming.com/player/free-shoutcast-flash-player

Számlázással kapcsolatos kérdések

K: Megrendeltem a szolgáltatást, kaptam egy díjbekérőt, mi a teendő?
V:
A díjbekérőt e-mailben megküldjük a szolgáltatás beüzemelése előtt, amely alapján átutalással tudod rendezni felénk a díjat. Amint ez megérkezett hozzánk, szolgáltatásod aktiváljuk, az e-számlát pedig megküldjük.

K: Számla nem jött postán, csak e-számla e-mailen!
V:
A hatályos jogszabályoknak megfelelően, elegendő már csak e-számlát küldeni, mi is már ezt a módszert használjuk, így papír formában számlát nem küldünk.

K: Lejárt a szolgáltatásom, kikapcsoltátok a szerverem. Mi a teendő?
V:
Fizesd be minél előbb a díjbekérő alapján szolgáltatásod és scanneld a bizonylatot, hogy visszakapcsolhassuk, más módja nincs a likviditás megszüntetésének.

K:
Megváltozott az e-mailem/számlázási címem/szerződő adatokat módosítanék!
V:
Jelezd írásban (e-mailen) ügyfélszolgálatunknak és módosítjuk a paramétereket.

K: Megrendeltem a szolgáltatást, mikor jutok hozzá az elérésekhez?
V:
Megrendelés után rövid időn belül e-mailen felvesszük veled a kapcsolatot és csatolva megküldjük a díjbekérőnket, amelyet átutalással tudsz felénk rendezni.

K:
Van-e rózsaszín csekk, készpénz vagy egyéb módja a fizetésnek?
V:
Kizárólag átutalással teljesíthető, a díjbekérő alapján.

K:
Elvesztettem a díjbekérőt/számlámat, hogyan pótoltathatom?
V:
Keresd fel ügyfélszolgálatunkat és megküldjük újra a dokumentumokat.